Jednou z administratívnych povinností, ktorú za Vás urobíme, je oznámenie distribútorovi, že pripravujete inštaláciu solárnych panelov. Dôvodom sú prebytky elektriny, ktoré by sme pri výrobe mohli byť dodávané do siete a distribútor o tom musí byť informovaný. Vyjadrenie bežne trvá do tridsať dní. Po tomto schválení je možné inštalovať elektráreň.
Radi za Vás pripravíme všetky podklady, ktoré vyžaduje k Vaším novým Úsporám. Našim špecialistom na základe dotazníku pripravíte podklady za Vaši stranu. My to doplníme o technické podklady a zaregistrujeme žiadosť. Po inštalácii pošleme zvyšok dokumentov a Vy už si jen počkáte na podporu, ktorá príde priamo na Váš bankoví účet.
Dohneme si termín, ktorý Vám vyhovuje. V ten deň privezieme všetok materiál. Obvykle pokiaľ ráno začneme, v ten samý deň inštaláciu aj dokončíme, pričom sme samozrejme závislí na počasí. Keď je elektráreň inštalovaná, urobíme jej skúšku.
Aby sme si boli isti, spravíme externú revíziu autorizovaným elektrikárom, ktorý pre Vás pripraví revíznu správu.
K dokumentácii pridáme fotografie, revíznu správu a ďalšie podklady tak, nech máte dotáciu na Váš solárny systém bez zdržovania čo najskôr na Vašom účte.
Podľa zákona Vám poskytujeme 2 roky záruku. Ale pretože to, čo robíme, nás baví, tuto záruku predlžujeme pre všetkých na 5 rokov. Pred koncom záručnej doby spravíme revíziu celého systému tak, aby sme poprípade využili záruku. Samozrejme aj po ukončení záruky sme Vám stále k dispozícii na zavolanie v akejkoľvek situácii.
Pokiaľ si vyberiete elektráreň, ktorej cena je vyšší než financie, ktoré ste schopný alebo ochotný investovať, sú tu naši špecialisti na financie, ktorí pre Vás vyberú najvhodnejší spôsob, ako pre financovať celú elektráreň, alebo jej časť. Tento tým je Vám k dispozícii tiež pre úpravu Vašej poistky, nakoľko inštaláciou sa zdvihne hodnota Vašej nehnuteľnosti. V prípade, že nepoužijete dotáciu na úhradu financovaní splátok, pomôžeme Vám tieto prostriedky zhodnotiť.
Po odskúšaní systému od nás dostanete školenie o tom, jak to celé funguje. Čo robiť , keď sa rozsvieti to, nebo naopak zhasne tamto. Ale nemusíte sa báť. Na každom meniči (krabica na stene, ktorú sme Vám priviezli) je číslo na nášho skúseného technika, ktorý Vám rád poradí. A pokiaľ to po telefóne spoločne neodstránite, čo sa v 92 % prípadoch podarí, tak si Vami dohodne rovno termín, kedy za Vami od nás príde niekto, kto si s tým poradí.
Po inštalácii budeme monitorovať Váš systém 24 hodín denne, 7 dní v týždni, 365 dní v roku. A pokiaľ by sa objavilo akékoľvek hlásenie, odstránime to od nás, keď to bude možné. Pokiaľ nie, odporučíme, čo máte urobiť. Ak by ste mali záujem, prídeme a pomôžeme na mieste.
Od podpisu zmluvy je Vám k dispozícii naša TÝMOVÁ PODPORA. Kedykoľvek nám môžete napísať, alebo zavolať a pýtať sa čo Vás zaujíma, čo potrebujete, alebo chcete.
Pre viac informácií